Има два начина за модификация на сервомеханизмите ,за да могат да се използват за непрекъснато въртене.Тук показвам по-лесния.Използваме само редуктора и двигателя на сервото.За другия начин ще има отделна статия.
Едни от често използваните механизми за движение в любителската практика,са серво машинките.Те имат много предимства,като:
-лесни за модифициране
-ниски обороти
-достъпна цена
-удобен корпус
Статията е специално за сервомеханизма,който предлагам,но може да се ползва и за други модели.
Необходимите за целта инструменти са следните:
-Серво
-Поялник
-Отверка филипс 1
-Плоска отверка
-Клещи секачки
В долната част на серво кутията има четири винта.С отверката ги развиваме,като придържаме горната част на кутията.
След като ги развием сваляме внимателно долното капаче на сервото.
]
Платката,която се вижда е управлението на серво механизма.В единият и край има две големи писти,на които е запоен двигателя.Ще трябва да разпоим внимателно полюсите на двигателя.
Когато сме направили това сваляме и горният капак на серво механизма.Той се освобождава още с развиването на винтовете,но за удобство е хубаво да го прикрепяме докато не разпоим двигателя.
Внимаваме за зъбните колела.Сега можем да ги свалим всичките.Под голямото черно зъбно колело има две малки прозорчета.Това са две щипки,които държат потенциометъра на сервомеханизъма.Бъркаме в тях с плоска отверка и с движение от центъра навън ,като едновременно дърпаме и платката освобождаваме потенциометъра.
Всичко описано изглежда,както на следващите снимки.
Не се притиснявайте за зъбните колела.Има подробни снимки за тяхното сглобяване.
Остава ни да направим модификацията.Трябва да направим две неща
1.На черното зъбно колело има един застопоряващ щифт(зъб),то е излят заедно с оста му.Трябва да го отстраним.
2.На клемите на двигателя трябва да запоим два проводника .
За да махнем застопоряващият щифт е най-добре да използваме секачките.После с макетно ножче да почистим добре мястото на срязване.
Остава да сглобим всичко обратно.Ето и последователността.
Остава само да поставим долното капаче и да завием винтовете.
Запазете платката с управлението .Тя може да ви потрябва в бъдеще.
Вторият тип модификация се прави по същия начин що се отнася до механиката,но при него се използва платката на сервото.За него ,а и за това как работи серво механизма ще има друга статия.
Успех!
Общо:
520320
Вчера:
195
Сайтът е конструиран с Glog. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в сайта материали, както и за тяхното неправомерно използване от трети страни.